Wat te doen bij klachten

Heeft u een klacht?

We raden u aan eerst contact met ons op te nemen en aan te geven waarover u niet tevreden bent of waarover u klachten heeft. Vaak komen we er samen uit. U kunt bellen naar 030 – 2452436 of mailen naar pensioen@brocacef.nl of u kunt het contactformulier invullen. Ook kunt uw klacht ook naar ons opsturen naar postbus 5, 3600 AA Maarssen. U leest in de klachtenregeling welke stappen u dan doorloopt.

Hieronder vindt u stap voor stap hoe het indienen van een klacht werkt.

1. Heeft u een klacht? Laat ons weten waar u ontevreden over bent: dat kan via de telefoon, het contactformulier, email of per brief.

2. U ontvangt binnen 2 weken een ontvangstbevestiging. In de ontvangstbevestiging staat binnen welke termijn uw klacht door het pensioenbureau wordt afgehandeld.

3. Als u niet tevreden bent met het besluit van het pensioenbureau kunt u dit aangeven bij het bestuur.

4. Het bestuur beslist binnen 6 weken na ontvangst van de klacht.

5. Bent u nog steeds ontevreden? Dan kunt u dit voorleggen aan de Geschillen Instantie Pensioenfondsen of de burgerlijke rechter.

Hieronder ziet u de contactgegevens van de Geschillen Instantie Pensioenfondsen:
Geschillen Instantie Pensioenfondsen
Varrolaan 100
3584 BW Utrecht
Tel: 085 049 2030
Email: info@gipcontact.nl
Website: www.geschilleninstantiepensioenfondsen.nl